Re: botowanie z karty sata na pci

Autor: Szarlih <szarlihy_at_wp.pl>
Data: Sun 14 Nov 2010 - 12:00:41 MET

RadoslawF jest autorem poniższej notatki:

> Pierdolisz jak potłuczony, te za 45 umożliwiają i często
> maja RAID.

sprawdzałeś? bo ja przerabiałem ten temat i żałowałem pieniędzy
wywalonych na taniutkie kontrolery, które okazywały się nieużywalne w
tym celu mimo posiadania biosu (co teoretycznie pozwala bootować z
podłączonych do nich napędów).

a w ogóle brzydki jesteś i krzywo sikasz (czyli dla mnie eot, bo jedynym
sposobem prowadzenia dyskusji na jaki Cię stać to bzdury i pierdolenie,
więc nie mam zamiaru się zniżać do Twojego poziomu).

--
                _____