Re: problem z nagrywarkÄ…

Autor: Tomaszek <tomaszek1983_at_onet.pl>
Data: Sat 13 Nov 2010 - 18:20:22 MET

W dniu 2010-11-13 18:12, pz pisze:
> A czym to najlepiej sprawdzić pod W7?
> Bo te gadżety systemowe to się nawet ze swoimi sąsiadami z menadżera
> zadań nie zgadzają.

Tego nie wiem, nadal używam Windows XP.

> Ponieważ do niedawna nagrywała bez problemu a potem od razu w ogóle a
> wydaje mi się, że zużycie następowało by stopniowo.

Niekoniecznie. Miałem kiedyś nagrywarkę CD-RW Lite-on LTR52327S ( model
jakoś z powodu licznych reklamacji wrył mi się w pamięć ) nagrywać
przestała z płytki na płytkę. Po prostu kolejna nagrana już miała 70%
niedopalonych pitów.

  A jakby siÄ™ coÅ›
> nagle zdupcyło, to pewnie na amen a z czytaniem płyt nie ma żadnych
> problemów.

Moja doskonale wszystko czytała, zresztą sprzedawca nie uwzględnił
reklamacji, producent się wyłgał i takie tam... siedziała jeszcze długo
i robiła za CD-ROMa.

  No i to raczej nagrywarka nie z tych najtaÅ„szych a chyba ma z
> rok i rzadko używana.

Nie ma znaczenia.

> To co się zmieniło to OS (na W7), ale sterowniki zainstalowało, wydaje
> mi się, poprawne. Tak to mniej więcej wygląda. Niestety nie pamiętam,
> czy pod W7 udało mi się poprawnie nagrać płytę, czy właśnie z tym należy
> to wiązać.

Raczej zbieg okoliczności. Zobacz tylko dane do nagrywarki nie lecą
przez procesor, a po DMA. Zresztą w przypadku sprawnej nagrywarki też to
nie powinno mieć większego znaczenia.

> A może być tak, że W7 zjada więcej procka i przez to jest jak jest?

Kiedyś swojej obecnej nagrywarce zrobiłem test. Konwertując w tle plik
AVI ( z formatu RMVB to AVI- XVID ) zacząłem nagrywać płytkę. Zajętość
proca ( Sempron 2400 - ok. 1.7GHZ ): 99%-100%. Płytka nagrywała się
przez 40 minut, co jakiś czas nagrywarka przerywała zapis, włączał się
Seamless link... Płytka wyjechała nagrana prawidłowo.

> Czyli, że to nie wina sterów ani nagrywarki, tylko zasobożerności W7? Bo
> to jakiÅ› Athlon ~~ 2.0

Moim zdaniem nagrywarki.