Re: problem z nagrywarkÄ…

Autor: pz <second_pz_at_gazeta.pl>
Data: Sat 13 Nov 2010 - 18:12:04 MET

W dniu 2010-11-13 16:40, Tomaszek pisze:

> 1.Zobacz jakie jest obciążenie procesora podczas nagrywania.

A czym to najlepiej sprawdzić pod W7?
Bo te gadżety systemowe to się nawet ze swoimi sąsiadami z menadżera
zadań nie zgadzają.

> 2.Dlaczego jesteś prawie pewien, że to nie jest wina samej nagrywarki?

Ponieważ do niedawna nagrywała bez problemu a potem od razu w ogóle a
wydaje mi się, że zużycie następowało by stopniowo. A jakby się coś
nagle zdupcyło, to pewnie na amen a z czytaniem płyt nie ma żadnych
problemów. No i to raczej nagrywarka nie z tych najtańszych a chyba ma z
rok i rzadko używana.

To co się zmieniło to OS (na W7), ale sterowniki zainstalowało, wydaje
mi się, poprawne. Tak to mniej więcej wygląda. Niestety nie pamiętam,
czy pod W7 udało mi się poprawnie nagrać płytę, czy właśnie z tym należy
to wiązać.

A może być tak, że W7 zjada więcej procka i przez to jest jak jest?
Czyli, że to nie wina sterów ani nagrywarki, tylko zasobożerności W7? Bo
to jakiÅ› Athlon ~~ 2.0

Uff.