Re: wentylator zasilacza się kończy?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Sat 13 Nov 2010 - 14:58:45 MET

Dnia 13.11.2010, Dawid napisał(a):

> Mam obudowę z zasilaczem montowanym u dołu, Antec + zasilacz OCZ z dużym
> wentylem.Nie da się tego poskładać tak jak to opisujesz.
> Zawsze, obojętnie jak obrócisz zasilacz, będzie wyciągał powietrze z
> budy.

Powiedz to mojej budzie i mojemu zasilaczowi. ;D
Przeczytaj jeszcze raz co napisałem - jest tam opisanych kilka możliwości
przy różnych założeniach.

> Zasilacze obecnie są tak zrobione, że nawet bez obudowy komputera,
> przedmuchują powietrze przez własne wnętrze, od dużego wentyla w
> kierunku tylnej ścianki gdzie znajduje się wejście na kabel
> zasilający.

Przeważnie tak jest. Są też zasilacze (jak mój) z siatką wentylacyjną nie
tylko z tyłu, ale na każdej ściance zasilacza - wtedy dmucha również do
wnętrza budy.

> Dlatego nie ma możliwości dmuchania do wnętrza obudowy, no
> chyba,że naprawdę się uprzesz to wszystko jest możliwe.

Wcale nie musiałem się upierać by tak to działało. ;D

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/     http://uwolnijlaptopa.pl/