Re: PrzeglÄ…darka Chrome

Autor: Chris <actchris_at_gazeta.pl>
Data: Fri 12 Nov 2010 - 23:44:40 MET

W dniu 2010-11-12 23:16, JoteR pisze:

> Spójrz na opis grupy:
> "pl.comp.pecet - Pecety, czyli sprzęt komputerowy klasy PC".
> Jest to też opisane w FAQ tej grupy:
> http://pecetfaq.republika.pl/index2.htm
> "TematykÄ… grupy sÄ… wszystkie zagadnienia zwiÄ…zane z komputerami
> klasy PC, *dotyczące sprzętu*. Nie jest to grupa do dyskutowania na temat
> problemów z jakimkolwiek systemem operacyjnym."
> Stąd też najczęstszą reakcją na pytania dot. systemu operacyjnego lub
> oprogramowania jest skierowanie rozmowy na zasilacze i kondensatory. W
> ten sposób czyni się delikatną aluzję, że poruszony temat jest NTG.

Za dawnych czasów kultura grup dyskusyjnych kierowała do FAQ jak widać
to się zmieniło ... w czytniku nie mam czegoś takiego jak opis grupy.

Temat zasilaczy i kondensatorów znam z życia :) a przy okazji
kondensatory są już mało na czasie i chyba skończyły się na ABIT-ach :)

Ok koniec bo robi się z tego OT ... FAQ zapamiętam...

--
www.bezwypadkowy.net - zanim kupisz auto zobacz czy nie było wrakiem