Re: Jaki cichy, stabilny zasilacz 300-350W?

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Fri 12 Nov 2010 - 13:16:42 MET

W dniu 2010-11-12 02:56, Grzegorz Prędki pisze:

> Pytalem o norma;ny program a nie jakis benchmark ktory nijak ma sie do
> normalnego uzytkowania komputera.

O rany, szukasz dziury w moście. Lepiej napisz o co Ci chodzi wprost
zamiast wymyślać sztuczne problemy. Ja widzę dwie interpretacje tego co
piszesz:

1. Chcesz pokazać, że w normalnym używaniu komputera nie zdarza się 100%
wykorzystanie mocy komputera i w domyśle - uważasz, że zasilacz
komputera nie musi być na to przygotowany. A jeśli się zdarzy taka
sytuacja, to nie ma co się przejmować zawieszeniem systemu, samoczynnym
restartem komputera, błędami na dysku i podobnymi pierdołami.

2. Faktycznie pytasz o jakiĹ› program, ktĂłry to potrafi. To
odpowiedziałem Ci: poszukaj go we własnym zakresie. Ja znam tylko jeden:
3D Studio Max.

Więc teraz napisz jasno do czego dążysz bez tworzenia rebusów, które
musimy rozwiązywać.