Re: wentylator zasilacza się kończy?

Autor: Andrzej Lawa <alawa_news_at_lechistan.SPAM_PRECZ.com>
Data: Thu 11 Nov 2010 - 23:25:13 MET

W dniu 11.11.2010 13:38, Remek pisze:

> Radzę nie poprawiać konstruktorów, bo może to mieć opłakane skutki. Nie
> spotkałem zasilacza, który by pobierał podgrzane powietrze z wnętrza
> komputera. To skutkowało by gorszym chłodzeniem zasilacza. Poza tym zwróć

Zatem jesteś albo niewidomy, albo nie masz pojęcia, o czym piszesz -
większość zasilaczy PCtowych dmucha wentylatorkiem na zewnątrz, więc
siłą rzeczy zasysają powietrze z wewnątrz.

Z ciekawostek: w pierwotnej specyfikacji ATX był inny patent - powietrze
miało wlatywać przez zasilacz i lecieć przez wentylator dmuchający dalej
na radiator na procesorze (bez osobnego wentylatora).