Re: wentylator zasilacza się kończy?

Autor: WiesłaW <nawu_at_usun.poczta.onet.pl>
Data: Thu 11 Nov 2010 - 23:03:24 MET

Dnia 11-11-2010 o 20:05 Piotr Wozniacki napisał na pl.comp.pecet:

> To, co niektórzy z Was zaprezentowali w "odpowiedzi" na moje pytanie, to
> kompletna żenada - doprawdy zniechęcająca ludzi dojrzałych (mam 55 lat)
> do jakichkolwiek kontaktów z tzw. grupami dyskusyjnymi :(
>
> Tym bardziej doceniam rzeczowe i krótkie, acz treściwe, odpowiedzi
> sTav'a - dziękuję Mu więc za:
>
> - nieangażowanie się w żałosne przepychanki
> - właściwe zrozumienie postawionego zagadnienia (z rozróżnieniem na: co
> podpowiada zdrowy rozum, jakie rozwiązania stosuje się na ogół, a jakie
> - w konkretnym modelu konkretnego producenta).
>
> Pozdrawiam wszystkich (mimo wszystko),

> [...]

Szanowny Piotrze, chyba źle pojmujesz ideę grup dyskusyjnych. To nie jest
darmowy poradnik. Tutaj dyskutuje się o sprzęcie komputerowym. Jednak jest
tutaj wielu użytkowników, którzy bezinteresownie starają się pomóc innym.
Ja widzę, że to Ty masz jakieś wygórowane wymagania. Jeżeli nie potrafisz
nawet wyciągnąć wniosków z dyskusji, to zapytaj w serwisie komputerowym.

Nie rozumiesz, że to nie jest korespondencja z Tobą i mogą to przeczytać
dosłownie wszyscy?
Nie rozumiesz, że każda nieprawdziwa informacja może wyrządzić szkodę
czytającym i uczynić z grupy niewiarygodne źródło informacji?
Nie rozumiesz, że każdy człowiek ma inny temperament? Czy ktoś Ciebie
obraził? Wiek tutaj w niczym Ciebie nie usprawiedliwia, wręcz przeciwnie.

Mimo wszystko, również pozdrawiam.

--
WiesłaW
Opera Mail