Re: Jaki cichy, stabilny zasilacz 300-350W?

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Thu 11 Nov 2010 - 20:35:34 MET

W dniu 2010-11-10 23:19, knrdz pisze:

> Z naciskiem na "prawie". Bo poniżej 20% obciążenia jest już bardzo
> różnie, a to przy 700-watowym zasilaczu *aż* 140W. Niejeden współczesny
> komputer przez 90% czasu pracy zużywa mniej:
> http://media.bestofmicro.com/A/H/254393/original/Power%20Consumption.png

Tak oczywiście - dlatego moje "prawie". Link dałeś do kart graficznych
akurat. Tam moce szczególnie zmienne bywają w zależności czy grasz czy w
Wordzie piszesz. Zresztą nowoczesne procesory już też mają zmienne
pobory mocy. Jednakże kupowanie zasilacza słabszego niż suma mocy
podzespołów komputera to szaleństwo :-) Rozumiem, że to sugerujesz?

Zasilacz powinien mieć maksymalną moc większą od sumy szczytowych mocy
komponentów.