Re: Jaki cichy, stabilny zasilacz 300-350W?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Thu 11 Nov 2010 - 20:00:12 MET

Dnia 10.11.2010, zlotowinfo napisał(a):

> obydwa lipne, nie bierz z takimi wentylatorami dużymi
> lepiej dwa mniejsze jeden z przodu, drugi z tyłu

Do obudowy z zasilaczem montowanym u góry - zgoda.

> mam taki badziew jak te, grzało się pierońsko
> przecież to nie ma jak odprowadzać ciepła

Faktycznie nie jest to rewelacyjne rozwiązanie jeśli zasilacz ma być
montowany u góry obudowy i nie mamy żadnej dodatkowej wentylacji.
Jeśli jednak mamy obudowę z przewidzianym miejscem na PSU u dołu, to inna
bajka. A jak jest możliwość montowania "wentylem" do dołu to już całkiem
"miodnie".
Autor niestety nic nie napisał o "budzie".

> naciąłem obudowę i wstawiłem z tyłu zasilacza taki duży
> ale ACUTAKE chyba 12cm

Nie prościej było przykręcić go z tyłu, na zewnątrz obudowy?

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/        http://www.pajacyk.pl/