dziwne zwieszki laptopa

Autor: Wojtek <nick0000_at_gazeta.pl>
Data: Thu 11 Nov 2010 - 19:56:54 MET

Od jakiegoś czasu lapek wykazuje dość dziwne objawy:
Po pewnym czasie bezczynności przestaje wyświetlać tekst. Choć
chyba z raz podczas użytkowania też się to zdarzyło.
W poczÄ…tkowym momencie okienka siÄ™ pojawiajÄ… ale nie ma w nich
tekstu.
Po dość krótkim czasie przestaje uruchamiać programy i generalnie
odpowiadać.
Podejrzewałem początkowo wirusa (?), jednak po postawieniu systemu ze
starego backupu nic nie poprawiło.
Kolejnym podejrzanym był HDD, ma swoje lata, miał kiedyś problemy,
więc zainstalowałem na nowym dysku. Problem pozostał.
Zapuściłem Memtesta. Zrobił się 14 razy z rządu. Zero błędów.
Pomysły mi się kończą :(
Coś mogę jeszcze sprawdzić??

Zestaw to: Compaq n610c, 1GB RAM, dysk 160GB, WinXP SP3.

--
Wojtek