Re: wentylator zasilacza się kończy?

Autor: Grzegorz Prędki <_at_TO>
Data: Thu 11 Nov 2010 - 14:28:05 MET

W dniu 2010-11-11 14:19, Remek pisze:

> Na początek prośba. Oddzielaj swoją wypowiedź od cytatu Enterem. Będzie
> bardziej czytelne. A do meritum. Wszystkie zasilacze nie poprawiane przez
> domorosłych mądrali pobierają zimne powietrze z zewnątrz. Czytałeś cała moją
> wypowiedź? Wiesz co to przeciwfaza? Wiesz jak skutkować może pobieranie
> powietrza znad wentylatora procesora? Pomyśl trochę zanim zaczniesz robić
> wycieczki osobiste. To czy ja widziałem dużo, czy mało to nie Twój problem.
> Google, Wikipedia i poducz siÄ™.

Co sie rzucasz? Ma racje, praktycznie wszystkie zasilacze zasyssaja
powietrze z wnetrza obudowy. Czym ma skutkowac wyciaganie goracego
powietrza znad procesora? Pomyslmy... Hmmm... Ciekawe co jest jednym z
dwoch najbardziej goracych elementow w komputerze? Pewnie radiator GPU i
CPU. Czym ciekawym moze to skutkowac? Hmmm... tez trudne pytanie -
pewnie lepszym przeplywem powietrza w obudowie. Poczytaj o zasadach
dobrej wentylacji obudowy. Dlaczego na tylnich sciankach montuje sie
wentylatory ktore wyciagaja powietrze a nie je wdmuchuja. Dlaczego
takich wentylatorow powinno byc wiecej niz tych wdmuchujacych.