Re: wentylator zasilacza się kończy?

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Thu 11 Nov 2010 - 14:19:05 MET

Użytkownik "Dawid" napisał:

> To mało widziałe¶, bo tak działa większo¶ć zasilaczy.

Na pocz±tek pro¶ba. Oddzielaj swoj± wypowiedĽ od cytatu Enterem. Będzie
bardziej czytelne. A do meritum. Wszystkie zasilacze nie poprawiane przez
domorosłych m±drali pobieraj± zimne powietrze z zewn±trz. Czytałe¶ cała moj±
wypowiedĽ? Wiesz co to przeciwfaza? Wiesz jak skutkować może pobieranie
powietrza znad wentylatora procesora? Pomy¶l trochę zanim zaczniesz robić
wycieczki osobiste. To czy ja widziałem dużo, czy mało to nie Twój problem.
Google, Wikipedia i poducz się.

Remek