Re: Bardzo duża mysz

Autor: jwzw <jwzw_at_interia.NOSPAM.pl>
Data: Thu 11 Nov 2010 - 12:48:30 MET

Użytkownik "Marek" <brak@email.com> napisał w wiadomości
news:ibf2e2$h01$1@news.net.icm.edu.pl...

> Widzę, że koledzy już doradzili więc zadam to pytanie trochę off topic,
> którego nikt nie zadał: jakiej wielkości masz dłonie? :-D

Ano takiej, że kładąć opuszki palców na końce przycisków myszy i opuszczając
swobodnie dłoń, mysz mam pod palcami, a nie pod dłonią. Taki sposób
trzymania nie jest dla mnie zbyt
wygodny szczególnie gdy CAD-uję przez x godzin.
Gdy, z kolei oprę wygodnie dłoń na myszy, to muszę podkurczać palce, żeby
swobodnie
klikać. To podkurczenie, po kilku godzinach daje o sobie znać.
Co do wymiarów, to od przgubu nadgarstka do końca środkowego palca ok. 22cm.