Re: Jaki cichy, stabilny zasilacz 300-350W?

Autor: Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto_at_wytnijto_o2.pl>
Data: Wed 10 Nov 2010 - 16:47:48 MET

W dniu 2010-11-10 13:39, Remek pisze:

> Niski poziom hałasu uzyskano przez zastosowanie dużego wentylatora o niskich
> obrotach. Jednak jego lokalizacja jest problematyczna. Miałem taki zasilacz,
> który wybuchł po 3 miesiącach użytkowania. No i jeśli ważnym parametrem jest
> matowy wystrój obudowy, to miałbym wątpliwości. Markowy zasilacz kosztuje 3
> razy tyle.
>
> Remek

Miałem kilka zasilaczy z dużym wentyaltorem 12 cm, identycznie
umieszczonym i niestety hałasowały. Pewnie kwestia zaprojektowania
wnętrza, dziur na obudowie (szczególnie kratka "od tyłu"), możliwe, że
ilości obrotów też (bardziej ich regulacji w zależności od temperatury).
Modele z 12 cm wentylatorem zawsze mają tak go umieszczonego.

Mój nie wybucha, chodzi już 3 rok :) Co do matowej obudowy w środku -
jeśli ktoś w ogóle zwraca uwagę na to co jest w środku zamkniętej
obudowy - to matowy jest model przytoczony w tym wątku (PurePower L7).
Ten który mam, jest błyszczący ale to nie robi funkcjonalnie żadnej różnicy.

Pozdro,
Tomek