Jaki cichy, stabilny zasilacz 300-350W?

Autor: rex <rexfull_at_o2.pl>
Data: Wed 10 Nov 2010 - 00:44:44 MET

Chcę kupić nowy zasilacz 300-350W bo ten którego do tej pory używałem
(Topower 400W) po 4,5 roku użytkowania padł. Topower 400W był za mocny
dla mojego zestawu. Moc, którą mój komputer potrzebuje to 70-100W, w
trakcie uruchamiania do 120W. Sprawdzone, zmierzone.

Priorytetem przy wyborze zasilacza jest dla mnie bardzo cicha praca
oraz stabilność (trzymanie napięć, odpowiednia wydajność prądowa).

W zasadzie do mojego zestawu wystarczyłby zasilacz 200-250W (nie
zamierzam go mocno rozbudowywać), ale chcę kupić trochę większy w
sensie mocy bo im większy tym cichszy.

Mam dwóch faworytów:

Topower SilentEZ 350W
http://zasilacze.info/produkty.php?id=2885&kategoria_id=255&

Be quiet! Pure Power L7-350W
http://www.proline.pl/sklep.php?p=BQT+L7+350W

Oba posiadają podobne parametry i są w zbliżonej cenie. Na korzyść
Topowera przemawia 3-letnia gwarancja; na niekorzyść to, że padł mi po
4,5 latach. Miałem nadzieję, że sprzęt tej klasy dłużej pociągnie.

Którego z tych dwóch polecacie? A może jeszcze inny model?

Pozdrawiam,
Rex