Re: Pytanie o sens stosowania SSD

Autor: Tomasz Jasiński <Belzebub_at_invalid.invalid>
Data: Tue 09 Nov 2010 - 19:16:41 MET

Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 08 Nov 2010 22:24:43 +0100
 doszła do mnie wiadomość <ib9pqv$lpj$1@news.net.icm.edu.pl>
 od Marek <brak@email.com> :

>Już nie pamiętam konkretnych miejsc poza niniejszym forum gdzie nawet
>niedawno czytałem jakiś wątek o tym jak w jakiejś firmie/serwerowni
>padała większość SSD w ciągu 1 roku zaledwie.

Myślałem, że masz jakieś dane producentów, chętnie bym takowe poznał.

>W sieci informacji na ten temat też trochę jest. Wiadomo: im artykuł
>starszy tym więcej się o tym pisało. Np:

Ja też mogę podać kilka linków, ale niezbyt wiele z tego wynika:
http://www.imation.com/PageFiles/83/SSD-Reliability-Lifetime-White-Paper.pdf
http://www.densitydynamics.com/uploads/File/White%20Papers/Relliability%20Facts%20of%20Life%20for%20HDD%20Flash%20and%20DRAM%20drives%20in%20High%20Performance%20Storage.pdf
http://www.memkor.com/en/technology/420hddvsssd.html

Dworujesz sobie.