Re: Pytanie o sens stosowania SSD

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_benatr.cy>
Data: Tue 09 Nov 2010 - 19:10:34 MET

Proces Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console>
zwrócił błąd:

> 20 GB na system? chyba na lewe (lub prawe) jądro Linuksa. :)
> Bo W7 zajmuje u mnie kilkanaście GB. A trzeba mieć kilka
> kopii, aby w razie czego można się było nimi bronić przed
> napadami szału -- gdy system zawiedzie i odmówi dostępu do
> informacji zgromadzonej na dysku. ;)

U mnie sam podkatalog winsxs w Viście zajmuje 19,5 GiB. Ten podkatalog
zawiera alternatywne wersje różnych blibliotek i innych współdzielonych
zasobów, instalowane z różnymi programami. 20 GB na system Vista albo
Win7 to tyle co nic, chyba że to system okrojony do jakiegoś celu, i że
nic się na nim nie instaluje, poza tym jakimś głównym programem.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8