HP 210 MINI aktywacja GPS

Autor: news..pl <pp_at_ppo.pl>
Data: Tue 09 Nov 2010 - 13:55:32 MET

Witam
Najpierw go nie było :) potem doczytałem że ma być i zaktualizowalem HP
connection manager i GPS się pojawił, po wyłączeniu komputera i restarcie
zniknął.
Zaktualizowalem sterowniki Gobi 2000 i znowu się pojawił w managerze, ale
niestety dla odmiany nie był widoczny w programach.
Grzebałem w rejestrach i pojawiał się i znikał a teraz klapa, programy go
nie znajdują choć jako urządzenie figuruje i podobno działa poprawnie.
Windows 7 w wersji starter, jeśli komuś się udało byłbym wdzięczny za rady.
Piotr