Re: BIOS - jakieś pomysły?

Autor: L <L_at_#.pl>
Data: Tue 09 Nov 2010 - 13:49:24 MET

>Szukaj:
http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=Kod+b%C5%82%C4%99du+1000008e%2C+parametr+1+c0000005%2C&btnG=Szukaj+w+Google&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

Dziękuję Ci za zainteresowanie moim problemem, ale to nie posuwa
sprawy do przodu. Czy zauważyłaś, że te linki prowadzą jedynie
do dywagacji co to może być, natomiast nikt nie napisał, że taki
błąd oznacza to i to. A rozrzut prawdopodobnych przyczyn jest duży,
większość z nich w ogóle nie dotyczy mojego przypadku.

Ponadto, u wszystkich pytających ten błąd towarzyszył samoistnemu
wielokrotnemu restartowaniu się komputera. U mnie tak nie było,
zdarzyło się to tylko raz, a restart był zainicjowany przeze mnie.

Pozdrawiam