Re: Bardzo duża mysz

Autor: atm <__at_vp.pl>
Data: Mon 08 Nov 2010 - 19:44:07 MET

On 2010-11-08 16:45, jwzw wrote:
> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> No i mam ... do sprzedania - nówka.
> Ogólnie jest super tyle tylko, że wciaż za mała.
> Jeśli ułożę na niej dłoń tak jak każe MS, to końce palców, wskazującego
> i śrdkowego, wystają ok. 2cm poza mysz co zmusza do ich podkurczania
> celem klikania opuszkami.
> Jeśli złapię ją w ten sposób, że końce palców znajdują się tam gdzie
> powinny, to dłoń pozostaje niepodparta.
> Żonie pasuje ;-)

Ja mam tez duze dlonie a wielkosc myszy jest dla mnie calkowicie
nieistotna. Otoz palce trzymam na klawiszach tam gdzie byc powinny
natomiast nadgarstek opieram o biurko przez caly czas korzytania
z myszy. Sterowanie kursorem odbywa sie tylko nadgarstkiem i ugieciem
palcow (przod i tyl).
Zakres jest w zupelnosci wystarczajacy aby na domyslnych ustawieniach
predkosci kursora przesunac go z jednego konca ekranu na drugi a
wlasciwie nawet przez dwa ekrany. Metode ta stosuje z powodzeniem
od kilkunastu lat; nigdy nie mialem problemow z jakimikolwiek
niedogodnosciami wynikajacymi ze zmeczenia nadgarstka.
Pozdrawiam