Re: Problem z drukarkÄ… Brother

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Mon 08 Nov 2010 - 13:18:09 MET
Message-ID: <ib8pqn$m81$1@node1.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed

W dniu 2010-11-08 08:22, Vituniu pisze:

> PS:
> Przepraszam, nie moglem sie powstrzymac :P
> Na poczatek ze 2-3 razy uruchom procedure czyszczenia glowic.
> Zdaje sie, ze mozna wybrac ja osobno dla kazdego koloru,
> wiec nie musisz paprac wszystkimi farbkami.
> Daj znac czy jakie byly efekty.

Witaj,
Jesteś kochany, dzięki Tobie zaczęłam myśleć. Zadzwoniłam do Brothera i
miła osoba podpowiedziała mi też, żeby przeczyścić głowice. Powiedziałam
jej, że nie mam takiej opcji. Okazało sie, że jest - nie w
Ustawieniach. Po Ustawieniach trzeba naciskać klawisz w dół, ale skąd
ja mogłam o tym wiedzieć. Myślałam, że pod Ustawieniami jest wszystko :D
Najpierw przeczyściłam czarny, potem kolorowe. Wydruk- raport pokazał,
że nie ma czarnego tuszu. Potem już zdesperowana zrobiłam czyszczenie
wszystkiego na raz, no i raport mi się wydrukował z czarnym! Czyli
czarny tusz jest. Nie będę musiała jechać po czarny tusz do sklepu, a
potem ewentualnie oddawać drukarkę do serwisu. Serwis tych drukarek jest
świetny co prawda, ale zaoszczędzę sobie czasu i czasu pracownikom tego
serwisu. Jaka ja jestem teraz szczęśliwa! Na razie, na dzień dzisiejszy
już mi nic do szczęścia nie brakuje :-)
Pozdrawiam serdecznie!

-- 
animka
Received on Mon Nov 8 13:20:03 2010

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 08 Nov 2010 - 13:51:02 MET