Re: Problem z drukarkÄ… Brother

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Mon 08 Nov 2010 - 13:15:25 MET

> Na tym samym papierze drukowała przedtem.

Booooziuuu... to jest nie do uwierzenia.
No ale dobrze, spraaaawdzam!:

A prad dobry? Bo moze za rzadki jest?

> Myślisz, ze ja tej opcji nie szukałam? Tego nie ma.

Ja WIEM ze nie szukalas. To JEST.

Wcisnij Menu, wybierz poz. 7 a nastepnie 2.
Za pomoca strzalek (gora - dol) wybierz "Black",
"Color" albo "All" zeby wybrac ktore dysze maja
byc czyszczone.
Potwierdz wciskajac "OK".

Jesli masz jeszcze jakies watpliwosci - racz ruszyc
golonke i przeczytac instrukcje. Rozdzial IV, dodatek B
(strona 116 w wersji angielskojezycznej,
polskiej nie chce mi sie szukac).

pozdrawiam,
Vituniu.