Re: zaawansowany router dla domu

Autor: PaBeLo <blizar1_at_poczta[123antispam>
Data: Mon 08 Nov 2010 - 10:07:43 MET

> Czuję się przekonany. Wybór adsl-i z gigabitem jest rzeczywiście marny,
> gorszy niż przypuszczałem.

dziękuje za ciekawą dyskusję :)
na polu walki pozostał DrayTek Vigor 2820Vn, który ma wszystko co jest
mi potrzebne ale jego cena, jak dla mnie powala, lub routery bez Gb lan
: DrayTek Vigor 2710Vn i FRITZ!Box Fon WLAN 7270 oraz zaproponowany
przez kolegę używany Fritz!Box 7240 (najatrakcyjniejszy cenowo)

pozdawiam
pawel