Problem z drukarkÄ… Brother

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sun 07 Nov 2010 - 23:52:09 MET

Drukarka Brother (MFC 250C, ale to chyba nie ma żadnego znaczenia) nie
drukuje mi czarnego tekstu, nie drukuje pisemek. Czarny tusz jest w
pojemniku. Jak wyjęłam pojemnik i włożyłam ponownie to teraz pokazuje
jako pełny. Tak zrobiłam ze wszystkimi i pokazuje teraz, że wszystkie
pełne. Powinnam nacisnąć przycisk 2, a nie 1, tzn, że nie wymieniłam
kasety na nową, ale tak jakby brakowało czarnego. Widzę po wyjęciu, że
się wylewa trochę to znaczy, że jest. Nie mam już cierpliwości do tej
drukarki. Komunikat, że nie ma tuszu czy pojemnika się nie pojawia.
Czy mam ją oddać do serwisu, czy da się coś z tym problemem zrobić?

--
animka