Re: zaawansowany router dla domu

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 07 Nov 2010 - 23:47:59 MET

Dnia Sun, 7 Nov 2010 23:16:47 +0100, MC napisał(a):

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> Trzymaj się realiów. Podobnego z setkowym Ethernetem także w tej cenie nie
> znajdziesz.

Tym bardziej nie znajdziesz takiego z gigabitowym LAN-em, nieprawdaż?
;-)

A wracając do meritum, używanego Fritz!Box 7240 można wyrwać już za ~400
zł. Spełni wszystkie oczekiwania, poza jednym - brak mu gigabitowego
LAN-u. Ale tak jak już raz napisałem, do obsługi wbudowanych w niego
funkcji taki LAN jest niepotrzebny.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/