Re: zaawansowany router dla domu

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Mon 08 Nov 2010 - 03:33:41 MET

Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał:

> Bzdura. DHCP to tylko ułatwienie dla legalnego korzystania z sieci - a
> nie utrudnienie dla nielegalnego korzystania.

> Po prostu ignorujesz serwer DHCP i ręcznie wpisujesz parametry tak,
> jakby tego DHCP nie było.

> Blokowanie po MAC już jest nieco pewniejsze, ale tylko nieco - biorąc
> pod uwagę, że MAC można w niektórych urządzeniach zmienić.

Po pierwsze. Bzdurą nazywa argumenty rozmówcy cham i prostak. Brak Ci
elementarnej kultury.

Po drugie. Nie wiem co kwestionujesz w mojej wypowiedzi, bo odnoszę wrażenie
że się z nią zgadzasz. Chyba nie rozumiesz słowa pisanego.

Po trzecie. Warto poczytać troche o sieciach i zadbać o merytoryczność
wypowiedzi.

Remek