Re: zaawansowany router dla domu

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 07 Nov 2010 - 18:37:00 MET

Dnia Sun, 7 Nov 2010 14:48:22 +0100, MC napisał(a):

> Użytkownik "Michal Kawecki" <kkwinto@o2.px> napisał w wiadomości

> To żadna oszczędność w cenie, wręcz przeciwnie.

Oszczędność jest taka, że można kupić zwykły router, który jest o wiele
tańszy, no i łatwiej będzie znaleźć taki który odpowiada specyficznym
potrzebom. Dokupienie switcha 5x Gbit za 60 zł na pewno nie naruszy
budżetu przeznaczonego na zakup całości.

> I dodatkowy zasilacz a z nim dodatkowe zużycie.

:-)
5W x 24h x 365dni =~ 44 kWh x 0,55 zł/kWh =~ 24 zł rocznie.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/