Re: 10 monitorów jeden sygnał

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sat 06 Nov 2010 - 00:30:34 MET

"maX" napisał:

> można to zrobić "klasycznie" czyli ładując 4 karty graficzne na PCI
> do kompa. Już Win98 mógł obsługiwać chyba do 8 kart graficznych.
> Każda karta ma D-SUB oraz DVI z przelotką na D-SUB. Trzeba tylko
> mieć płytę główną z conajmniej 4 portami PCI.

I z podstawkami na co najmniej 4 procesory. ;-)
Nie wiem, czy jeden wielordzeniowiec udźwignie odtwarzanie na raz 10 różnych
filmików, ale może jestem człowiekiem małej wiary. W czasach poczciwego MPEG
miałbym jej nieco więcej, ale teraz gdy byle pornos jest kodowany w h.264...
IMHO takie rozwiązanie powinno jednak bazować na autonomicznych sprzętowo
odtwarzaczach, zarządzanych przez sieć.

JoteR