Re: 10 monitorów jeden sygnał

Autor: maX <averwywalto_at_interia.pl>
Data: Fri 05 Nov 2010 - 23:31:23 MET

Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w wiadomości
news:iavliu$jku$1@mx1.internetia.pl...
> Witam.
>
> Proszę o pomoc. Ja najprościej, najtaniej, puścić sygnał na 10 monitorów?
> Sklep, outlet narzędziowy, i na regałach wisiały by monitorki LCD takie
> jakieś z odzysku 14" za 100zł :) rozmiar ok.
> I na każdym inny filmik jakiś w pętli. Jak to zrobić?
> Dziękuję.

Pewnie są prostsze, specjalnie do tych celów zaprojektowane gadżety, ale
można to zrobić "klasycznie" czyli ładując 4 karty graficzne na PCI do
kompa. Już Win98 mógł obsługiwać chyba do 8 kart graficznych. Każda karta ma
D-SUB oraz DVI z przelotką na D-SUB. Trzeba tylko mieć płytę główną z
conajmniej 4 portami PCI.