Re: Zepsuta wtyczka(jack) do komputera.

Autor: $M$ <piotr7112_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 03 Nov 2010 - 23:34:38 MET

> To wygląda tak.http://pl.tinypic.com/r/f9nz9s/7

> OK. A teraz proszę, abyś wykonała swoim SAMSUNGIEM fotografię przewodu
> (tego z odciętą wtyczką) w miejscu, w którym wchodzi on do obudowy
> głośnika. BTW - wtyczkę podziabałaś po mistrzowsku ;->

Sierobi szefie (; Tak to wygląda, ale pewności
nie mam czy chodzi Ci o to, czy jakąś inną obudowę.
http://i55.tinypic.com/ieeedl.jpg

Wtyczka typu "mini jack" ok. 5 zł,
piwo dla Kolegi z lutownicą ok.3 zł
zadowolenie z "nowych" głośników bezcenne
:-)))
czyli jedna z najprostszych napraw dla osoby posiadające jakiekolwiek
umiejętności lutowania :-)
Tylko znajdź Kogoś blisko Twojego miejsca zamieszkania, bo profesjonalny
serwis może zaśpiewać za to samo z 50 złotych.
Pozdr.
$M$