Re: Zepsuta wtyczka(jack) do komputera.

Autor: Krzysztof Kucharski <szpunk_at_BEZTEGO.poczta.onet.pl>
Data: Wed 03 Nov 2010 - 14:02:03 MET

Witam

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w
wiadomości news:slrnid2m4v.mt5.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Suri"
>
> W przewodzie masz zapewne dwie żyły i ekran. I to cię interesuje.
> Wtyczkę zostaw w ogóle.
> O ile żyły nie są zbyt delikatne, średnio inteligentny szympans
> z lutownicą, powinien sobie poradzić z dosztukowaniem małego jacka.
[...]

O ile w ogóle potrzebne jest lutowanie czegokolwiek. Otóż jest spora
szansa na wymianę _całego_ kabelka, jeżeli tylko od strony zestawu
głośników jest on odłączalny a nie zamocowany na stałe. Jeżeli
zachodzi ten pierwszy przypadek, to wystarczy inkryminowany kabelek
odłączyć i udać się z nim do pierwszego lepszego sklepu z elektroniką,
kabelkami etc. Na pewno uda się dobrać podobny, jeżeli nie identyczny.
Przypominam, że Autorka wątku w pierwszej wiadomości wspominała o
zestawie głośnikowym, z subwooferem. Częstą praktyką producentów
takich urządzeń jest wyposażanie ich w przewód obustronnie odłączalny.
Z jednej strony - jack (minijack), z drugiej zaś - para wtyczek CINCH
(RCA).
Do Autorki wątku - jak jest w Twoim przypadku?

Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski