Re: Zepsuta wtyczka(jack) do komputera.

Autor: Suri <bukfa_at_poczta.fm>
Data: Wed 03 Nov 2010 - 13:30:34 MET

On 3 Lis, 12:58, "Artur\(m\)" <mus...@interia.pl> wrote:

> Można, ale trzeba mieć lutownice (ew. kolegę, koleżankę z lutownicą:)).
>
> Artur(m)

O dzieję, juz myślałam, ze nikt nie zareaguje a ja tak lubię
voluuuuume.
Tyle że widzisz. Ja rozbebeszyłam ten jack doszczętnie(nożem),
przecięłam
ten gumowy-pastik na pół a tam w środku, były po jednej stronie
taki drucik i pewnie jeden kabelek do niego należał a po drugiej-
takie dwie kuleczki- no to pewnikiem było do drugiego kabelka.
Sądzę, ponad wszelka wątpliwość, że tego juz sie nie da wskrzesić
wiec i lutownica daremna. Tak? :(