Re: Laptop - rozbudowany BIOS

Autor: Grzegorz Krukowski <registered.user_at_op.pl>
Data: Wed 03 Nov 2010 - 10:09:53 MET

On Wed, 03 Nov 2010 10:03:24 +0100, Tomaszek <tomaszek1983@onet.pl>
wrote:

>Jak masz wyłączony kanał? Wątpię. Jak masz wyłączone tylko urządzenie to
>zgoda.
Eee nie pamiętam już jak to robiłem, bo od paru lat nie mam takiej
potrzeby. Pamiętam tylko tyle, że byłem ciężko zaskoczony, że system
znowu zainstalował się na partycji F lub jakiejś innej z kosmiczną
literką. Od tego czasu podczas instalacji wyciągam kabelki.

>Poza tym nie przeczytałeś mnie uważnie - ja pracuję od czasu do
>czasu pod Knopixem.
A skąd ja mam wiedzieć jak on dobiera się do dysków? Czy po Biosie czy
ma już własne sterowniki. Zakładam że jest już w miarę ,,nowoczesny''
i Biosu używa tylko do startu, a potem już go ignoruje.

--
Grzegorz Krukowski