Re: SATA a FAT32

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Wed 03 Nov 2010 - 10:10:36 MET

ref pisze:

> Nie poznał chyba jeszcze barwnej postaci animki. Postaci, której "rady"
> i posty nic nie wnoszące do tematów, nie zawierające rozwiązania
> problemów, należy omijać z daleka, chyba, że chce się sobie poprawić
> humor. Tudzież ujrzeć, jak bardzo można być nieświadomym swojej niewiedzy.

Takie posty ignoruję lub czytam z lekkim uśmieszkiem (i wtedy ignoruję)
;) Poza tym nie chce mi się wierzyć, żeby ktoś przejawiał aż tak daleko
idącą ignorancję, żeby regularnie przekraczać granice głupoty... IMHO
ktoś od dawna, z rozmysłem i bardzo przebiegle podaje się za tzw
"Animkę" - manipuluje i świetnie się bawi na grupie wzbudzając wiadome
reakcje... :)

Co do Remka - czytając jego posty trudno zarzucić mu brak
inteligencji... Jednak facet, przez to swoje nadęcie, kiedy kiepsko
wybiera czy gryźć czy dziękować albo wypowiada się z poziomu omnibusa,
przywodzi na myśl ułomnego interpersonalnie - tudzież zakompleksionego
(podbudowuje się, kiedy na kogoś naskoczy, wytknie błąd, okaże wyższość
itp. itd.) Jeśli to objaw asertywności, to naprawdę w mało przekonującym
wydaniu. :D

Oczywiście ta cała mierna psychologia to tylko luźne dywagacje - jest to
mimo wszystko anonimowa postać w usenecie a realnie może być całkiem
fajnym człowiekiem...

Podejrzewam po prostu, że podobne refleksje przejawiają równiez
pozostali na temat tej postaci jaka kreuje Remek na tej grupie (nie wiem
gdzie wypisuje kolega jeszcze - nie śledzę bo nie interesuje mnie to). :)

Pzdr, OMSON