Re: Czy to niewydolność zasilacza?

Autor: Marcin N <marcin5_usun_at_wykasuj_onet.pl>
Data: Tue 02 Nov 2010 - 11:12:29 MET

Użytkownik "GLaF" <glaf@niema.takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:eo0kl2ddd88p.rasatzipm15g.dlg@40tude.net...

> Sekcja zasilania w płytach lubi padać.
> Tak jak sugeruje Przemek, sprawdź czy elektrolity nie są napuchnięte.
> Jeśli
> nie potrafisz tego ocenić, to zrób im dobre foty i wstaw na neta.
> Jak elektrolity będą wizualnie dobre, to najlepiej pożyczyć markowy i
> mocny
> zasilacz i sprawdzić czy będzie OK.

Obejrzałem kondensatory na płycie. Wszystkie wyglądają ładnie - żaden nie
napuchł.
Wymyśliłem więc, że kupię silniejszy zasilacz, aten Tagan pójdzie do
komputera, który planuję złożyć dla dziecka ze starych elementów.

Polećcie jakiś zasilacz. Czy 500W Modecom z wiatrakiem 12-14 cm - będzie ok?
Cena poniżej 200 zł wydaje się aktrakcyjna.