Re: Czy to niewydolność zasilacza?

Autor: GLaF <glaf_at_niema.takiego.numeru.pl>
Data: Mon 01 Nov 2010 - 22:55:20 MET

Dnia Mon, 1 Nov 2010 22:38:56 +0100, Marcin N napisał(a):

> Płyta? Tak nagle po wymianie grafiki? No i czemu wszystko działa?
>
> Fakt, że płyta stara (3 lata) i może się gubi w połączeniu z nowoczesnym
> sprzętem.

Sekcja zasilania w płytach lubi padać.
Tak jak sugeruje Przemek, sprawdź czy elektrolity nie są napuchnięte. Jeśli
nie potrafisz tego ocenić, to zrób im dobre foty i wstaw na neta.
Jak elektrolity będą wizualnie dobre, to najlepiej pożyczyć markowy i mocny
zasilacz i sprawdzić czy będzie OK.

--
GLaF