Re: usb NA FIREWIRE

Autor: MadMan <madman15_at_nie-spamo-wac.wp.pl>
Data: Tue 02 Nov 2010 - 08:29:53 MET

Dnia Tue, 02 Nov 2010 00:45:16 +0100, Przemysław Adam Śmiejek
napisał(a):

> Swoją szosą, ciekawe czemu nie można zaprojektować wolniejszego przesyłu
> jako opcji. Albo w postaci wolniejszego przesuwu taśmy albo bufora i
> przerw w przesuwie.

Kolejny tryb pracy silnika, i po co? USB 2.0 jest wystarczające do
zgrywania danych z kamery DV (jakieś 3.5 MB/s), chociaż u mnie czasami
zdarzały się framedropy, musiałem wyłączyć wszystkie działające
aplikacje, może robiłem jakiś inny błąd przy zgrywaniu. FW znacznie
mniej obciąża procesor i jest "dedykowane" do zastosowań wideo, pewnie
na tym złączu dropów by nie było.

--
Pozdrawiam,
Damian Karwot         damian.karwot (at) gmail kropa com