Re: labelflash vs. lightscribe

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Tue 02 Nov 2010 - 08:27:14 MET

> czy płytki do nagrywarek labelflash to te same płytki co do lightscribe?

Inne.

> jeśli nie to czy Ktoś tu widział płytki labelflash?

Ja. Korzystam czasem. "Nadruk" jest w odcieniach niebieskiego
i wygladem przypomina nieco hologram (tyle, ze nie jest 3D rzecz jasna ;))
IIRC Fuji chwalilo sie tym, ze jest znacznie (?) trwalszy od LightScribe.

IMO jednak znacznie bardziej interesujace jest wykorzystanie w
nagrywarkach z LabelFlashem patentu Yamahy - "DiscTatoo".
Znaczy - mozna wykonac nadruk na niezajetej czesci strony z danymi.
Przykladowo majac do wypalenia jakies 3 GB zostaje kilkumilimetrowy
pasek na ktorym mozna naniesc opis tego co na plycie.
Korzystam nagrywajac znajomym zdjecia.

pozdrawiam,
Vituniu.

PS:
Do DiscTatoo nie jest potrzebna specjalna plyta, powinno
dzialac na kazdej DVD.