Re: jak oszukać wersję językową przy instalowaniu sterów?

Autor: jeo stancey <jeostancey_at_gmail.com>
Data: Tue 02 Nov 2010 - 01:49:35 MET

On 1 Lis, 23:27, Tomasz Jasiński <Belze...@invalid.invalid> wrote:
> Prawdopodobnie potrzebujesz sterownika z nieco przerobionym plikiem
> INF, jak to zrobić onestar opisał tu:
>
> http://www.tomshardware.co.uk/forum/245184-12-g33m-blue-screen-ahci-e...

Ten link mi pomógł - ale nic nie modyfikowałem lecz w tym sensie
pomógł, że nie wiedziałem, że spokojnie można rozpakować ten pakiet
instalacyjny:
http://downloadcenter.intel.com/Detail_Desc.aspx?agr=Y&DwnldID=18859&lang=eng
poleceniem:
 iata96enu.exe -a -a

To rozpakowało sterowniki do katalogu C:\Program Files\Intel\...

Potem wybrałem z Mendżera Urządzeń "aktualizuj sterownik" dla wpisu z
grupy "Kontrolery IDE ATA/ATAPI"
i wymusiłem podanie powyższej ścieżki samemu i podałem iaAHCI.inf

Po rebucie i włączeniu w BIOSie AHCI teraz XP śmiga jak mała rakietka!