Re: jak oszukać wersję językową przy instalowaniu sterów?

Autor: Tomasz Jasiński <Belzebub_at_invalid.invalid>
Data: Mon 01 Nov 2010 - 23:27:50 MET

Wcale nie przypadkiem, dnia Mon, 1 Nov 2010 09:23:04 -0700 (PDT)
 doszła do mnie wiadomość
<ca00c25e-1931-4d42-8701-90388b010a66@c20g2000yqj.googlegroups.com>
 od jeo stancey <jeostancey@gmail.com> :

>Jak mam zainstalować sterownik do "Intel ICH7R/DH SATA AHCI" na XP?
>
>Jeśli ktokolwiek wie to BŁAGAM o pomoc!

Prawdopodobnie potrzebujesz sterownika z nieco przerobionym plikiem
INF, jak to zrobić onestar opisał tu:

http://www.tomshardware.co.uk/forum/245184-12-g33m-blue-screen-ahci-enabled

Poszukaj w sieci, jest więcej opisów.