Re: Co zamiast Intela Core 2 Duo E4600?

Autor: Norbert <noreply_at_reply.no>
Data: Mon 01 Nov 2010 - 16:37:48 MET

Dnia Mon, 01 Nov 2010 01:22:18 +0100, JaromirD napisał(a):

> 2 GiB = 2x1 GiB 800 MHz

2 GiB gdy pracujesz na wirtualizowanym Windows to jest potezna kula u nogi.
Oba systemy wtedy beda mulic. Linux, bo mu wirtualna maszyna zezre polowe
ramu i procesora, a Windows bo dostanie tylko polowe i do tego jest
wirtualizowany.
Mysle, ze 4GiB juz bys wyraznie odczul na wydajnosci.

--
pozdrawiam
Norbert