Re: wXP zmienia sprzęt

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Sun 31 Oct 2010 - 15:57:56 MET

animka nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
> No dobra, tu masz instrukcję:
> http://support.microsoft.com/kb/324103/pl

Dalej nie zrozumiałaś, TEN bład, w TYM akurat przypadku, to kwestia BRAKU
drajwerów w instlace systemu, których to brak wkutecznie UNIEMOŻLIWIA
zainstalowanie systemu z włączonym ahci na dyskach sata. Swoja drogą MS
pisze poprawnie: brak dostępu do urządzenia, bo nie ma sterowników, których
to istnienie jest NIEZBĘDNE do daljszej instalacji.

I nie ma na to innej rady jak:
-wrzucenie drajwerów z dyskietki na początku instalacji (F6);
-wrzucenie drajwerów do płyty instalacyjnej, co poleciłem przedpiścy.

To co Ty proponujesz sie po prostu NIE UDA, bo system nawet nie zacznie się
instalować.
Wielkie litery celowe, zebyś wiedziala na czym się skupić.
Przem