Re: SATA a FAT32

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Sat 30 Oct 2010 - 01:19:13 MET DST

Użytkownik "Dawid" napisał:

> Poza tym, z nim to nie dyskusja, tylko zawsze pyskówka,
> lepiej dać sobie na wstrzymanie i nie odpowiadać trolowi.

Lepiej doradzać, zamiast sie wymądrzać i nie b ędzie pyskówek. Przykład:

"Taki keyboard warrior a Googli uzywac nie umie? A fe!"

Czy to jest sensowna porada? A to tylko ładodny przypadek. Każdy może się
pomylić, czy czegoś nie doczytyać, ale złośliwości mające w sobie cechy
poniżania nie będą tolerowane. Jeśli nie podobają Ci się moje posty to je
ignoruj zamiast dołaczać do grona atakujących. Znasz muraskie przysłowie?

Remek

PS Może w tym przypadku zaczepka była łagodna, choć niekulturalna. Jednak w
wielu przypadkach jestem atakowany przez bezmózgowców i to mnie uwrażliwia.
Proponuję wypowiadać się rzeczowo i na temat, albo dać sobie siana. I będzie
spokój. Pokaż mi przykład wątku, w którym rozpocząłem "pyskówkę" nie
sprowokowany.