Re: wXP zmienia sprzęt

Autor: Przemek <raz_at_onet.pl>
Data: Sat 30 Oct 2010 - 01:39:31 MET DST

animka nam wczesniej objawił, a ja odpowiadam:
> Zainstaluj system normalnie. Sterowniki sam Ci zainstaluje.
> Jak coś będzie trzeba doinstalować to instalujesz te swoje
> sterowniki po zainstalowaniu Windowsa.

Animko, serduszko, nie podpowiadaj jak nie wiesz o czym mowa.
Standardowa instalka win nie ma w sobie drajwerów SATA do obsługi AHCI.
Próba instalacji systemu z takiej płyty spowoduje pojawienie się błędu
0x0000007B i BSOD zaraz po próbie odczytu dysku, na którym próbujesz
instalować system.
Przem