Re: padła mi drukarka

Autor: <Mich_at_l>
Data: Fri 29 Oct 2010 - 15:28:08 MET DST

W dniu 2010-10-29 12:22, Remek pisze:

> Ktoś tu twierdził, że wydruki są gorsze??? Pisał natomiast o zasychaniu dysz
> na zamienniku.

Dlatego każdy rozsądny przy założeniach podanych przez autora wątku
(Szukam w miarę prostej ( taniej) drukarki, mało drukuje i tylko w
czerni) poleci tanią, używaną laserówkę. Ty pierwszy wyskoczyłeś z
atramentówką. Po co? To chyba pozostanie tajemnicą...

> Nie bardzo rozumiem.

Nie da się ukryć.

> Ogólnie rzecz ujmując bełkoczesz udając mądrego. Nie wiem co chcesz
> osiągnąć, ale jak dla mnmie jesteś głupim pieniaczem i lądujesz w KF.

I vice versa.

Michał "Willy" Olszewski
GG: 2903798 / ICQ: 199507526
http://www.olszewski.net.pl