Re: padła mi drukarka

Autor: Remek <dupa_at_gmail.com>
Data: Fri 29 Oct 2010 - 12:22:30 MET DST

Użytkownik "Mich@l" napisał:

> Niby dlaczego? Może będziesz mnie przekonywał że na oryginale lepsze
> wydruki są niż na zamienniku? A może jakiś voodoo-konkursik
> zorganizujemy ze ślepym testem?

Ktoś tu twierdził, że wydruki są gorsze??? Pisał natomiast o zasychaniu dysz
na zamienniku.

> To chyba normalne ze kupuje się nowy. Nie znam nikogo (poza skupującym
> zużyte) kto kupowałby używane tusze czy tonery.

Nie bardzo rozumiem.

> Kilkadziesiąt. Piszę o eksploatacji w firmie. Do czasu aż jakieś 5-6 lat
> temu zdecydowaliśmy o tym, że kupujemy tylko zamienniki. Jakość
> porównywalna, a koszt dobrego zamiennika (jedziemy na ActiveJetach,
> atramentówki jakie nam się ostały jeszcze to głównie Canony) to około
> 15% ceny oryginału.

Autor wątku pisał o prywatnym użytku i niewielkiej ilości wydruków. Co to ma
wspólnego z użytkowaniem drukarek w firmie, gdzie atrament nie ma szans na
zaschnięcie?

Ogólnie rzecz ujmując bełkoczesz udając mądrego. Nie wiem co chcesz
osiągnąć, ale jak dla mnmie jesteś głupim pieniaczem i lądujesz w KF.

Remek