Re: Tusze - zamienniki do leciwej HP DJ 690C

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Wed 27 Oct 2010 - 18:25:08 MET DST

Dnia Wed, 27 Oct 2010 16:38:52 +0200, Atlantis napisał(a):

> Wyjąłem ostatnio z szafy moją starą drukarkę HP DeskJet 690C.
/.../
> Chodzi równo, nie zacina
> się, jedynie brakuje tuszu. Zajrzałem na Allegro i widzę spory rozrzut
> cenowy. Najtańsze zamienniki to 15 zł... Najdroższe poniżej 50 zł. W
> okolicznym sklepie zamiennik kosztuje 70 zł.
> Od czego to zależy? W jaki powinienem celować?

Z linków które podrzuciłeś - przede wszystkim, niektóre aukcje to głowice
czarne, a niektóre kolorowe. Zdecyduj się, jakiego tuszu potrzebujesz.

Co do różnicy w cenie - może to być oryginalny wkład, a może też to być
zamiennik. Może być przeterminowany (!), tak jak na jednej z aukcji.
Zamiennik może być fabrycznie nowy, a może też być napełnianym zużytym
oryginałem. Napełniany zamiennik może być napełniany w miarę fachowo, a
może też to być dłubanina w domu strzykawką.

Pamiętaj, że piszemy tutaj o drukarce, która - choć sprawna - warta jest
<50zł. W dodatku już wcześniej robiła problemy, więc w każdej chwili może
paść do końca, zwłaszcza, że nigdy nie byłą zbyt porządna. Jeżeli kupisz do
niej komplet tuszy, to będą one warte więcej, niż cała drukarka. Co, jeżeli
kupisz ten tusz, wydasz pieniądze, a po 10 stronach drukarka ponownie
odmówi posłuszeństwa?

A wracając do pytania - do takiej drukarki kupowałbym po prostu tusz
najtańszy z możliwych... A prawdopodobnie bym po prostu nie kupował go
wcale.

Ile (i co) zamierzasz na niej drukować?

--
Yakhub