Tusze - zamienniki do leciwej HP DJ 690C

Autor: Atlantis <nospam_at_nospam.pl>
Data: Wed 27 Oct 2010 - 16:38:52 MET DST

Wyjąłem ostatnio z szafy moją starą drukarkę HP DeskJet 690C. Służyła mi
wiernie latami, raz tylko zaczęła szwankować (pojawiły się trzaski,
mechanizm się zacinał) jednak pomogło naoliwienie szyny po której
przesuwała się karetka. Jakiś czas temu kupiłem kilka ryz papieru o
(najwyraźniej) za małej gramaturze - na pierwszy rzut oka dało się go
odróżnić od tego, którego używałem do tej pory. Coś nie mogła sobie z
nim poradzić - niekiedy wciągała po kilka kartek. Niedługo potem
skończył się tusz, a mi wpadł do głowy pomysł zakupu laserówki (LasetJet
P1005).

Parę dni temu wyjąłem ją z szafy, podłączyłem do komputera siostry i
przepuściłem na próbę ("na sucho") parę kartek. Chodzi równo, nie zacina
się, jedynie brakuje tuszu. Zajrzałem na Allegro i widzę spory rozrzut
cenowy. Najtańsze zamienniki to 15 zł... Najdroższe poniżej 50 zł. W
okolicznym sklepie zamiennik kosztuje 70 zł.
Od czego to zależy? W jaki powinienem celować?

Linki do przykładowych aukcji:

http://tinyurl.com/3yaa8do
http://tinyurl.com/3xqmb7w
http://tinyurl.com/2wxlnxn