Re: Poleasingowe z Allegro. Pytanie o doświadczenia ?

Autor: Yakhub <yakhub_at_gazeta.pl>
Data: Tue 26 Oct 2010 - 12:09:58 MET DST

Dnia Tue, 26 Oct 2010 08:30:38 +0000 (UTC), PL(N)umber_One napisał(a):

> Witam
> Rożważam zakup takiego PC, z powodów ekonomicznych celuję w grupę z Pentium 4.
> Sporo ostatnio wystawiają m. in. HP 700X, IBM 51, Dell 280, Fujitsu Siemens.
> Przychylam się raczej do HP bo wchodzi 4G pamięci, w pozostałe modele
> przeważnie max 2G.
>
> Mam jednak prośbę o podzilelenie się doświadczeniami, przez osby, które
> nabyły i używają podobne komputery.
>
> Czy firmy sprzedające taki sprzęt na Allego pojawiają się regularnie na
> Warszawskiej Giełdzie Komputerowej ?

Pod koniec 2007 roku kupowałem 14 sztuk Delli GX280 u tego użytkownika:
http://allegro.pl/show_user.php?uid=5358835
Co prawda nie na allegro, ale osobiście, w Gliwicach.
W ciągu ~2 lat, kiedy miałem z tymi komputerami kontakt:
- w jednym padł napęd CD
- w jednym padł zasilacz

Poza tym pracowały poprawnie, chociaż większość warczała jak traktor.

--
Yakhub